VechtHorst: Cijfers > Klanttevredenheid

Klanttevredenheid

VechtHorst onderzoekt regelmatig de klanttevredenheid van onze huurders. Het bedrijf USP heeft in 2011 de klanttevredenheid van onze huurders voor ons gemeten. De uitkomsten van dit onderzoek kunt u hieronder downloaden. 

Bewonersscan 2011

In 2014 hebben we opnieuw een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Het resultaat? Voor onze dienstverlening kregen we een 7,6 en de woonomgeving scoorde een 7,8. We kregen een gemiddelde beoordeling van een 7,3. Onze huurders zijn dus over het algemeen behoorlijk tevreden. Maar we zijn zelf nog niet tevreden genoeg. Want we vinden dat in een organisatie waar klantgerichtheid centraal staat, de klanttevredenheid gemiddeld minimaal een 7,5 moet zijn. Hier gaan we wat aan doen!

De uitslag van het onderzoek uit 2014 kunt u hieronder downloaden.

Bewonersscan 2014

In 2017 gaan we opnieuw de tevredenheid van onze huurders onderzoeken. De uitkomst van het onderzoek zullen we uitgebreid analyseren en op basis van deze uitkomsten gaan we verbeteringen doorvoeren zodat we in 2020 gemiddeld ruim boven de 7,5 scoren!





VechtHorst op Twitter

Volg ons op Twitter, twitter.com/VechtHorstNL