Vanaf 27 maart gebruiken we Mind2pay

Het kan een keer gebeuren: u moet de huur betalen, maar u heeft geen geld. Vanaf 27 maart sturen we u dan een herinnering via Mind2pay. Zo zorgen we samen dat u geen huurachterstand krijgt.

U krijgt deze e-mail omdat u elke maand huur aan ons betaalt. Betaalt u de huur altijd op tijd? Dan merkt u niets van Mind2pay. Bent u een keer te laat? Dan krijgt u een herinnering via Mind2pay.

U kunt op drie manieren een herinnering krijgen:

  • een automatisch ingesproken telefoontje van een belrobot via (088) 001 66 55;
  • een sms'je van +31 970 065 205 41;
  • een e-mail van [email protected].

Een belrobot geeft ons tijd voor persoonlijke aandacht

Loopt u achter met de huur? Dan kunt u een telefoontje krijgen van (088) 001 66 55. U hoort dan een automatisch ingesproken bericht. Dat is de belrobot van Mind2pay. U kunt bij de belrobot laten weten dat u de huur meteen betaalt. U kunt ook om een sms of e-mail met betalingsgegevens vragen. Ook kunt u ervoor kiezen om direct een van onze medewerkers aan de telefoon te krijgen. Kunt u niet opnemen? Dan belt de robot later nog een keer.

We begrijpen het als u moet wennen aan een belrobot. Het is voor ons een handig hulpmiddel. Door de belrobot hoeven we zelf minder te bellen. Dat betekent dat we meer tijd hebben om persoonlijke aandacht te geven aan mensen die onze hulp nodig hebben.

Tip: sla de contactgegevens van Mind2pay op

Sla de contactgegevens van Mind2pay op in uw e-mail en telefoon. Daardoor komt een e-mail van Mind2pay niet in uw spambox. En als de belrobot belt, herkent u het telefoonnummer.

Als u de huur niet (op tijd) kunt betalen

Het is voor niemand prettig om de huur niet (op tijd) te kunnen betalen. Heeft u problemen met het betalen van de huur? Bel ons dan zo snel mogelijk via (0529) 43 88 66. Samen zoeken we een oplossing die bij u past.

We begrijpen dat het moeilijk kan zijn om ons hierover te bellen. Toch is het belangrijk om dat zo snel mogelijk te doen. Dan voorkomt u dat de huurachterstand steeds groter wordt.

Meer informatie over wat we doen bij een huurachterstand, leest u op de pagina Huurachterstand.