Ons jaarplan 2019: we stellen onze klant centraal

Eerder deze maand vertelden we met een infographic over ons jaarplan en onze plannen voor 2019. In een serie van zes afleveringen vertellen we graag meer over onze plannen.

We stellen onze klant centraal 
We willen onze klanten zo goed mogelijk helpen. Daarom willen we dit jaar letterlijk en figuurlijk dichter bij onze klanten komen en hen nog beter leren kennen. Wie zijn onze klanten? Wat vinden zij van het wonen in een VechtHorstwoning? En van het wonen in de wijk? Welke tips hebben zij voor ons?

We gaan met klanten in gesprek
We gaan ook steeds vaker met onze klanten in gesprek. Zo gaan we met het complex aan de Oranjestraat en de Koningin Julianastraat in Staphorst aan de slag. Daarom zijn we eind vorig jaar met alle bewoners die dat wilden in gesprek gegaan. Hun informatie was waardevol en gaan we zeker gebruiken bij het ontwikkelen van nieuwe plannen voor deze wijk.

Maar we willen meer van onze klanten horen. Daarom organiseren we in het voorjaar van 2019 verschillende klantbijeenkomsten. We beginnen deze keer in de kleine kernen Oudleusen, Hoonhorst, Rouveen en IJhorst. Vanaf het najaar gaan we onze klanten in de grote kernen weer bezoeken.

Huurdersorganisatie TOEK helpt ons
Dicht bij onze klant staan, dat doen we samen met Huurdersorganisatie TOEK. TOEK vertegenwoordigt namelijk onze klanten. Namens de huurders maken zij – samen met de gemeenten – afspraken met ons. Bijvoorbeeld over het aantal woningen dat we gaan bouwen, over de huurverhoging en over het huisvesten van statushouders.

We staan voor u klaar
Onze medewerkers Wonen staan van maandag tot en met donderdag voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. U kunt ons altijd bellen en tot 13.00 uur kunt u bij ons naar binnen wandelen met uw vragen.
Wilt u liever uw zaken ’s avonds regelen? Dan kunt u op elk moment, wanneer u dat wilt, terecht in ‘Mijn VechtHorst’.
Heeft u een klusje in of aan uw woning voor ons? Dan kunt u ons ’s ochtends tussen 08.30 uur en 10.00 uur bellen. We spreken dan met u af wanneer we langskomen.

Wilt u ons iets vertellen? Laat het ons weten!
Heeft u een vraag? Heeft u een goed idee of wilt u iets vertellen over het wonen in een woning of in de wijk? Vertel het ons! Dat kan door met ons te bellen. Ons telefoonnummer is (0529) 43 88 66. U kunt ons ook een e-mailbericht sturen via info@vechthorst.nl. Langskomen kan natuurlijk ook. Ons kantoor staat aan de Raiffeisenstraat 2 in Nieuwleusen.







VechtHorst op Twitter

Volg ons op Twitter, twitter.com/VechtHorstNL