"Mijn VechtHorst" vernieuwd

Op maandag 17 december vernieuwen we "Mijn VechtHorst", de plek waar onze klanten online hun woonzaken kunnen regelen. Het vernieuwde "Mijn VechtHorst" voldoet aan de laatste eisen rondom privacy. Zo blijven de persoonlijke gegevens van onze klanten zo goed mogelijk beschermd.

U kunt meer met Mijn VechtHorst
Met het nieuwe Mijn VechtHorst regelt u veel zaken zelf. Zoals:
- uw persoonlijke gegevens veranderen
- op een woning reageren
- een betaling doen.

Een reparatieverzoek indienen is nog makkelijker
Heeft u een reparatieverzoek? Hiervoor hoeft u niet meer in te loggen. U hoeft alleen uw postcode en huisnummer in te vullen. Zo kunt u snel en makkelijk een reparatieverzoek indienen.

Heeft u vragen over Mijn VechtHorst?
We hebben een aantal vragen beantwoord in deze handleiding (pdf). Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Wilt u ook gebruik maken van Mijn VechtHorst?
Dan kunt u via Mijn VechtHorst kiezen voor ‘inschrijven als woningzoekende’. Staat u al ingeschreven als woningzoekende en heeft u geen inloggegevens (meer)? Neem dan contact met ons op.

U vindt Mijn VechtHorst op de beginpagina van onze website of klik hier (Mijn VechtHorst is vernieuwd vanaf maandagmiddag 17 december).







VechtHorst op twitter

Volg ons op Twitter, twitter.com/VechtHorstNL